marți, 11 decembrie 2012

Atinge-mi chipul...fulg de nea!


Fost`ai candva un picur razlet de ploaie
Ce-mi uda gradina`n siroaie,
De curand te-ai transformat
Intr`un fulg de zapada curat.

Te-am asteptat cu atata inversunare
Sa-ti vad mantia noptii ce ingheata a mea carare,
Ai devenit reduta,esti greu de`indurat
Si ai facut splendid spectacol..ce-i greu de`ndepartat.

As vrea sa ma impac cu tine,vesnic
Sa fac din sloii inghetati,un mandru sfesnic,
Ce-mi vor lumina in fiecare noapte
Clipele cand esti departe.

Ai venit !...cu gandu-ti pasnic
Si trupu`ti alb,atat de falnic,
Plutesti,dansandu-mi mandu vals
Incerc sa-ti cant...dar nu am glas.

Adie`mi tandru, chipul incalzit
Ce` abia se asteapta umezit,
De-al tau sarut plin de tandrete ,
Si`apoi sa-ti dau multa binete !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu